Magic World
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Magic World

Intra intr'o lume fantastica, plina de magie. Lasa realitatea deoparte. Anuleaza timpul si zboara...
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Visul

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
Sanara
Anul I
Sanara


Numarul mesajelor : 60
Varsta : 38
Regat : Regatul Zanelor
Data de inscriere : 25/01/2009

Visul Empty
MesajSubiect: Visul   Visul Icon_minitimeVin Ian 30, 2009 3:24 am

Era o zi frumoasa de vacanta. Ma plimbam prin padurea parfumata si am decis sa ma abat la Pestera Visarii. Se spunea ca aceasta pestera ar detine cheia spre o comoara misterioasa insa in acelasi timp pestera este vrajita cu o vraja a somnului si alte vraji. Legendele spun ca cine a incumetat sa patrunda in pestera nu a mai iesit niciodata de acolo. Eu cum ma simteam curajoasaintru in pestera si admir privelistea. Era o pestea minunata, de un albastru superb, stalactitele isi uneau varfurile cu stalagmitele, iarperetii erau decorati cu safire, ceea ce dadeau acea culoare de albastru. Inaintez in pestera si observ un pasaj secret in perete. Intru prin pasaj si dau peste o sala imensa, decorata cao camera de gheata. Avea o masa de gheata, 4 scaune de gheata, un pat cu bladachin la fel din gheata, si pe masa era o cana din gheaa, cu ceva. Nu parea sa fie apa desi arata ca apa, parea sa fie o potiune. Dupa miros nu parea a fi otravita. "Sa indraznesc sau sa nu indraznesc?" Pe peretele salii deasupra mesei era scris ceva in caractere hieroglifice. Intr-o limba veche. Datorita cunostintelor mel reusesc sa traduc acele scrisuri. "Strain, de esti cu inima curata, aceasta potiune te va ajuta, de ai inima patata aceasta potiune iti va fi fatala. Bea din aceasta potiune si intinde-te pe patul cel de gheata. Cele mai adanc secrete iti vor fi destainuite".
Atunci indraznesc sa beau o inghtitura din potiune si ma intind pe patul de gheata si adorm imediat. Ma trezesc pe data langa un depozit. O voce imi sopteste: Vei trece prin 5 probe apoi secretul iti va fi destainuit. Ia aminte ca acest vis este vrajit. Daca pierzi jocul nu te vei mai trezi niciodata". Apoi intru in depozit unde ma intampina un batranel cu mustata si barba alba. Si imi spune:

Uite, aici ai 5 lazi cu fructe. Una contine mere, alta pere, alta prune,
alta cirese, iar in ultima lada ai impreuna mere si pere.Insa vezi ca etichetele sunt puse alandala. Sarcina ta este sa asezi corect etichetele deschizand doar o singura lada.
Apoi batranul disparu.
In timp ce ma gandeam cum sa asez corect etichetele, pe usa depozitului, intra Ginny!
-Buna Ginny! Ce faci aici? Cum ai reusit sa patrunzi in visul meu?
Sus In jos
Ginny Icespider
Admin
Ginny Icespider


Numarul mesajelor : 113
Varsta : 28
Locatie : Ma gasitzi in frigider [ raftul XXX , langa oala cu ciorba ]
Dorinta Suprema : Sa aiba succes Hahalin SRL
Declaratie : It's smecsi to be a nenorocire!!
Regat : Regatul Zanelor
Data de inscriere : 14/03/2008

Visul Empty
MesajSubiect: Re: Visul   Visul Icon_minitimeLun Feb 02, 2009 10:21 pm

Ooc: Sanara, nu cred ca problema asta are rezolvare:-? decat daca ar fi vorba de 3 lazi. Problemele de logica sunt iubirea vietii mele. Poate stii tu cum se face:-? eu vreau sa o decid pe urmatoarea, oricum[-( [si sigur va avea solutie]

"Pfai, vrei sa spui, ce cauti tu in visul meu?" spuse Ginny, care era nervoasa ca nu gasea solutia, si intrase in pestera cu vreo 5 ore inaintea Sanarei.
"Bine, lasa'ma sa ma concentrez" zise Sanara, dar fu distrasa de Ginny, care facea matanii de multumire la Dumnezeu:
"In sfarsit cineva care sa rezolve aceasta nenorocita problema!!!" plangea si radea ea in acelasi timp.
"Paai. Avem cinci lazi. Cred ca cantaresc la fel..."
"Cantaresc la fel, au aceasi nuanta de culoare, lungimea este de fix 50 centimetri si 2 milimetri, reactioneaza la fel - nu se deterioreaza - daca dai cu ciocanul in ele de indignare..."
"Bine, binee" fu de acord Sanara. "Cred ca e necesar un tabel:-?"
Daca deschideau o lada, la intamplare, aflau ce continea in ea. De exemplu, daca o deschideau pe cea cu cirese, gustau un fruct care de dovedea a fi mar, insemna ca lada cu mere continea altceva, iar lada etichetata cu "Cirese", deasemenea, avea altceva.
Parea o intrebare fara raspuns. Pana la urma ...

Ooc2: Nu pot sa o fac. Daca o rezolvi tu sau rezumi numarul lazilor la 3, atunci e bine=]] Pana una alta, hotarasc eu urmatoarea proba:

Indata ce trecura de prima proba, batranul elf reaparu, zicandu'le:
"Bravo! Vad ca sunteti istete si curajoase. Acum, A Doua Proba. Aveti aici o tablita pe care este scrisa o problema. Vreau sa va ganditi si sa o rezolvati, apoi sa spuneti cu voce tare raspunsul. Rezolvati'o, pana nu se dezvaluie singura. Succes."
Incaperea se schimbase, fara ca Ginny sau Sanara sa isi dea seama. Acum erau intr'o incapere simpla, cu o fereastra cu bare, si un pat mic, din fier... Pe el, o fata tanara si frumoasa statea, parand tare abatuta. Ginny incerca sa ii puna o mana pe umeri si sa o intrebe ce are, dar fata parea ca nici nu o vede. Renuntand, Ginny se intarse spre Sanara, care gasise o tablita din argint pe podea.
"A fost odata ca niciodata," citi Sanara, " un imparat. In Regatul Elfilor, care se afla sub puterea sa, era un om nevoias, care avea o mare datorie fata de imparat. Acest om avea o fiica - zana, ca si mama sa, care a murit la nastere - desteapta si frumoasa, cum numai dansa era. Imparatul, vand sa isi arate marinimia, ii spune omului ca acesta are o sansa sa fie iertat de datoriile sale. Astfel, fata lui, cu ochii inchisi, trebuie sa aleaga dintr'o punga, una din cele doua bomboane de acolo. Daca alege bomboana alba, tatal ei va fi iertat. Daca o alege, insa, pe cea rosie, fata se va casatori cu imparatul... In ziua cu pricina, zana este luata si dusa la palat, unde este inchisa intr'o temnita. Un servitor milos ii spune ca l'a vazut pe imparat punand in punga, in loc de doua bomboane in culori diferite, doua rosii. Zana este pusa in fata unei situatii dificile: daca refuza sa aleaga o bomboana din punga, tatal ei va merge la inchisoare. Daca, insa, dezvaluie ceea ce stie, il va da in vileag pe slujitorul cel bun. Iar daca alegea o bomboana, aceasta va fi rosie, si zana se va casatori cu imparatul cel rau si urat.
Ce va face isteata fata?"
Sub ochii lor, un omulet mic si indesat intra in incapere, spunandu'i fetei, care tresari la vederea lui:
"Nu te teme, frumoasa zana! Imparatul vrea sa se casatoreasca cu tine... Si in punga a pus doua bomboane rosii!"
Apoi, omul pleca, lasandu'le pe toate fetele cu gura cascata. La putin timp dupa aceea, doi oameni imbracati ca doi soldati venira si o condusera pe zana afara, de unde o priveau Ginny si Sanara de la fereastra... I s'a pus in fata o punga din catifea, si a fost legata la ochi, in fata intregii curti.
"Sanara... povestea se desfasoara sub ochii nostri! Trebuie sa gasim rezolvarea! Pana nu e prea tarziu..." sopti Ginny.
Sus In jos
Sanara
Anul I
Sanara


Numarul mesajelor : 60
Varsta : 38
Regat : Regatul Zanelor
Data de inscriere : 25/01/2009

Visul Empty
MesajSubiect: Re: Visul   Visul Icon_minitimeLun Feb 02, 2009 11:06 pm

Dupa ce am tot stat si m-am gandit am desfacut la intamplare o lada. Am ales-o pe cea care avea eticheta Mere insa in ea erau pere. Pe peretele pesterii am facut urmatorul calcul si indata am stiut sa asez corect etichetele fara sa le mai deschid si pe celelalte.

Eticheta lazii Pozitia Continut posibil
--------------------------------------------------------
"Mere" 1 b,c,d
"Pere' 2 a,c,d
"Cirese" 3 a,b,d
"Prune" 4 a,b,c
"Mere si Pere" 5 c,d

In acest fel se pot afla numai 10 combinatii (am notat cu 'x' cazul a&b - mere si pere):
b a d x c
b d x a c
d a x b c
b d a x c
d a b x c
b a x c d
b c x a d
b c a x d
c a x b d
c a b x d
Stim ca una din aceste combinatii reprezinta solutia problemei. In plus,
acea solutie este determinata unic de un fruct scos dintr-o singura lada.
Daca cercetam cele 5 coloane, observam ca pe coloanele 1,2 si 5, fiecare
varianta posibila apare de mai multe ori.
Numai pe coloana 3 fructul 'd' apare o singura data (in varianta badxc), si
pe coloana 4, fructul 'c' apare de asemenea o singura data (baxcd).
Sunt singurele posibilitati de a determina o solutie unica.

Ambele solutii (badxa, baxcd) anunta ca in prima lada sunt "Pere".

OOC: vezi ca site-ul de unde am luat proble-ma l-am trimis pe mp.

BIC:

Deci teoretic nu ar exista decat solutia sa schimbam noi culoarea unei bomboane. Dar pun pariu ca batranul elf nu vrea sa ne folosim de vraji ci doar de logica. Ar mai putea fi cazul in care regele a pus 2 bomboane rosii si una alba insa servitorul cel bun nu a vazut decat cand a pus cele 2 rosii. In cazul in care ar fi 3 bomboane si nu 2, sansa ca zana sa aleaga bomboana alba ar fi 33% si nu 50%. Insa nu cred ca ne aflam degeaba. Stiu ca noi trebuie sa facem ceva insa nu stiu ce. Poate ca ar trebui sa gasim noi bomboana si sa o introducem fara sa ne vada nimeni, nu? Dar nu cred nici asta. Trebuie insa sa existe si o cale logica. Dar care? Ah cred ca suntem aici doar pentru a gasi calea logica si apoi sa ii spunem zanei ce trebuie sa faca.
Sus In jos
Ginny Icespider
Admin
Ginny Icespider


Numarul mesajelor : 113
Varsta : 28
Locatie : Ma gasitzi in frigider [ raftul XXX , langa oala cu ciorba ]
Dorinta Suprema : Sa aiba succes Hahalin SRL
Declaratie : It's smecsi to be a nenorocire!!
Regat : Regatul Zanelor
Data de inscriere : 14/03/2008

Visul Empty
MesajSubiect: Re: Visul   Visul Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 2:52 pm

Ooc: tot nu m'am prins de problema cu fructele.. da' mna=]]]
Bic:

"Nu cred ca noi avem vreo legatura in povestea asta." zise Ginny, privind ganditoare tablita. "Batranul a hotarat sa vedem ce s'a petrecut, si sa avem un timp-limita; Sa rezolvam problema inainte ca zana sa ia o bomboana... Ah, cred ca mai avem foarte putin timp la dispozitie!"
O vedeau printre bare pe zana, parand nehotarata in fata pungii.
"Trebuie sa gandim logic."continua Ginny. "Avem doua bomboane rosii. Doua bomboane care ne aduc doar necazuri. Trebuie sa ii facem pe toti sa creada ca zana a luat o bomboana alba! Daca zana ia o bomboana, si nu dezvaluie culoarea sa, in punga ramane una rosie. Daca oamenii nu stiu ce fel de bomboana a luat fata, ar fi de bine... Dar ce poate face fata? Trebuie sa ia o bomboana si sa scape de ea? Dar cum?..."
Ginny se plimba nehotarata prin incapere. Lumea se agita, in timp ce zana se gandea, afara, ce sa faca.
"Intr'adevar, cum?..."
Deodata, Ginny isi dadu o palma peste fata, strigand:
"Asta e! Poate sa manance bomboana!"
Sanara continua:
"Si, daca o intreaba cineva de ce, ea va spune ca era delicioasa si nu s'a putut abtine... Iar culoarea ei se va afla daca verifica bomboana din punga - care, fiind rosie, ii duce pe oameni cu gandul la o singura solutie..."
"Fata a luat bomboana alba!" rasera ambele zane.
Afara, zana a bagat mana in punga si a dus repede bomboana luata la gura, exclamand:
"Ah, ce buna era! Scuze, nu m'am putut abtine... Verificati'o pe cea ramasa, veti afla culoarea celei pe care am mancat'o!"
Si atat au putut vedea. Camera se schimba in jurul lor, ducandu'le la urmatoarea proba misterioasa...
Sus In jos
Sanara
Anul I
Sanara


Numarul mesajelor : 60
Varsta : 38
Regat : Regatul Zanelor
Data de inscriere : 25/01/2009

Visul Empty
MesajSubiect: Re: Visul   Visul Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 4:03 pm

Camera se transforma intr-un depozit al unei banci cu un seif ultra-moodern. Usa camerei era incuiata. Batranul elf aparu din nou, dandu-le din nou instructiunile:

dispune de un display
cu 49 butoane asezate sub forma unui tablou 7x7:
C4 C6 D2 C3 C5 C1 S5
U1 D3 S2 C4 C3 S3 S3
C4 S1 C1 U2 S2 D1 U2
D1 U2 D3 XX D2 U3 U2
D3 D1 U4 C2 D2 S4 C2
U2 U3 D4 S3 U3 U3 S5
D5 D3 U1 U4 U3 U2 S4
Pentru deschiderea seifului trebuie urmate regulile:
- Se apasa PE RAND toate butoanele;
- Fiecare buton este apasat O SINGURA DATA;
- Ultimul buton care se apasa (al 49-lea) este notat XX.
- Dupa ce s-a apasat un buton, urmatorul buton este indicat prin secventa
de doua caractere scrisa pe el; astfel Ui inseamna ca pentru butonul urmator
se urca i linii, Ci - se coboara i linii, Si - se merge spre stanga i coloane,
Di - se merge spre dreapta i coloane.

Care este primul buton ce se va apasa ?

Batranul elf le-a mai spus:

Inauntrul seifului se afla cheia de la usa camerei, sticluta cu potiunea care va trezeste din vis si harta spre comoara. Daca reusiti sa deschideti seiful atunci va puteti continua drumul prin pestera spre comoara.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Visul Empty
MesajSubiect: Re: Visul   Visul Icon_minitime

Sus In jos
 
Visul
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Magic World :: Regatul Zanelor :: Pestera Visarii-
Mergi direct la: